Alla inlägg under oktober 2009

Av Malin :* - 31 oktober 2009 21:27

Hej på er alla! xD


okej, först och främst så kan alla vara snälla och kommentera här på min blogg och så <3:D

, (snälla skriv inte anonym eller nåt sånt)


Idag var man hos mamma först och sedan åkte man till pappa , imorgon cykla hem till mamma xD>.<


Igår var jag på u-hus med fölk!xD

Man träffade ju Julia,Jennifer,Amanda,Erika och My m.m <3 :*

Till nattbussen men jennifer man går och skratar :D

aa...nävll har tråkigt xDD hoppas att my,amanda och erika har det kul när dom går hallowen (om du nu går) xD

Själv har man aldrig gått hallowen....://


Okej nu orkar jag inte skriva mera ses alla (på måndag är det skolan igen-.-')

   Ful bild xD

Av Malin :* - 28 oktober 2009 20:41

Hej alla


Dagen började med att jag vaknade kl.9 och så gick man ut en snabbis med hunden :D

Sedan satte man sig vid datorn , satt där lång stund

och sedan drog jag till mjölby klockan 5 skytte gick dåligt pågrundutav en bög XD ! haha,

imorgon blir det mera att skriva om för sara och hennes mamma kommer , kul kul:D<33

så imorgon blir det mera att skriva om !:*

okej, hade skrivit mera men internettet sepa PRECIS NÄR JAG BLEV KLAR :O

aa orkar inte skriva om allt XD


hejdå alla ses <3

  

Av Malin :* - 27 oktober 2009 22:13

Jaha hej då;D blogg nu , kommentera alla och följ den vorde trevligt;)) men bloggar kanske inte ofta men ska försöka :D


Idag vaknade man typ 8 och gick ut en snabbis med hunden , sedan så satte man sig vid datorn ;D

satt där typ hella dagen till Jennifer ringde typ klockan 18 , blev att fixa (stava) sig i ordning lite snabbt sedan gå in till byn och möta henne<3:* Var på u-hus tills dom stängde , mötte lite folk , tex. Erika , Sassa och m.m <3  Efter en stund på u-hus kom ju my och melinda jävel , pratade inte så värst mkt med dom blev bara att säga "hej" och så, men men , hade kul ikväll i alla fall, även fast du inte var där <3


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards